Լսում ե՞ս այդ ձայնը․․․

Կարծես մի բուռ մնացած լինես, սեղմված քո ու աշխարհի կողմից․․․Ամեն ինչ այնքա՜ն ապակե է երևում, որ գուցե քեզ թվա, ամեն ինչն էլ արդեն կմնա այդ ապակիների ներսում, կմոխրանա, կամ գուցե խլանա․․․Մնա ապակե․․․Ոչ ոք չկա, միայն դու ես․․․Բա ապակի՞ն․․․Հայելուն մոտենալիս, երբ խոսում ես, մի՞ թե չես լսում իր ձայնը, որը վազում է, շտապում է դուրս գալ,…

Սիրելու տարիք․․․

Վանո Սիրադեղյան Ի՞նչ է սերը․․․Հը՜մմմ․․․Ա՜խ այդ սերը․․․Ինչ էլ ասեմ, միայն կմոտենամ` այդպես էլ չխփելով նշանակետին․․․Գուցե լույսն է, որն ինձ ինձ լցնում է ներսից ու դառնում մեղեդի։ Այն մեղեդին, որ ականջով չեն լսում, քանզի այդ մեղեդին էության բոլոր կողմերից է առաքվում․․․ <<Նետվի’ր գիրկն արևի>>։ Ու կնետվես․․․ Մոռացել ես ինչ փխրուն ես։ Կնետվես ու միգուցե այրվես։ Միգուցե…

Ջրհեղեղները և մարդը․․․

Ջրհեղեղները հզոր ուժ են մեր մոլորակի վրա: Ջրհեղեղների բնական համակարգերում կարևոր դեր են խաղում էկոհամակարգերի գործունեության մեջ, օրինակ ՝ համալրելով ստորգետնյա ջրերի համակարգերը, լրացնելով ջրատարածքները և նպաստելով բազմացման, բազմաթիվ տեսակների վերաբնակեցման։ Չնայած այս ամենին, ջրհեղեղները կարող են շատ կործանարար լինել: Նրանք կարող են ոչնչացնել տներ, կառույցներ, կարող են հանգեցնել բերքի կորստի, ջրի միջոցով փոխանցվող հիվանդությունների…

Երկրաշարժները․․․

Երկրաշարժերը հաճախ ընկալվում են՝ որպես հիմնականում անկանխատեսելի, ամբողջովին բնական բնության ուժեր, բայց դա կարող է փոխվել: Մարդկային գործունեության հետևանքով առաջացած երկրաշարժերը կարող են տեղի ունենալ տեկտոնական սալերի եզրերից հեռու: Ի՞նչ է առաջացնում յուրաքանչյուր երկրաշարժ, կախված է նաև մարդկային գործունեության հետևանքից: Այս շաբաթ Seismological Research Letters ամսագրում հրապարակված հետազոտությունը հայտնաբերել է 730 տեղ, որտեղ մարդկային գործունեությունը…